miercuri, 7 decembrie 2016

Profilele false facebook, mai bune decat paginile

Da, exact asa cum spun si in titlu, un profil bine facut si updatat continuu, este mult mai eficient si cu un reach mai mare decat orice alta pagina facebook, cu like.

Spre exemplu, am sa va dau un test facut de mine, din pura curiozitate. Am creat un profil facebook, pe un anume nume (ex Dana Baladiana), in care am ales cateva poze ale unei fete de peste ocean, si le-am postat. Dupa aceasta, tot ce am facut  a fost sa cresc profilul cu prieteni din Romania (insa voi puteti accepta si indieni, americani , oameni de peste tot).

 Am inceput sa aleg cateva grupuri de facebook, grupuri gen 'ADD ME', '1.000 de prieteni in 5 zile", SATRA, si asa mai departe, pe care am inceput sa postez constant. Va intrebati ce am postat? Ei bine, nimic extraordinar: poze cu 'fata din profil', dimineata, in care ii rog sa imi dea un like la poza de profil, diferite joculete si teste prin poze.

Am ramas surpins sa vad ca in aproape 30 de zile, am facut cei 5.000 de prieteni, numarul total pe care il accepta facebook la paginile personale. Dupa aceasta, ei au tot intrat, am tot primit cereri, dar degeaba, fiindca nu mai puteam accepta pe nimeni, insa....ce credeti? Ei au ramas cu follow...si ma urmaresc tot timpul. Am ajuns pana acum la 5000 de prieteni, si circa 510 followeri, care sunt in continua crestere.


Fiecare poza de profil are circa 1000 de likeuri! Toate pozele cu glume si bancuri care le postez pe perete, au primit likeuri si shareuri multe, deci, exista activitate! V-am dat si un exemplu de postare de pe wall, ca sa va faceti o idee.
Eu zic sa incercati sa vedeti rezultatele. Nu aveti ce pierde!  PS: Am uitat sa mentionez faptul, ca la un moment dat este posibil sa primit multe reporturi, si sa trebuiasca sa va confirmati pagina fb. Aici apare o problema, fiindca la mine a fost o simpla verificare prin care mi-au fost aratate 6 pzoe, cu diferiti 'friends' din lista, in care eu trebuia sa ii bifez dupa nume...a fost ceva de munca, dar am trecut! Multa bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu